Samen verbeteren wij onze dienstverlening

Als ondernemer wilt u dat uw risico’s en verzekeringen goed geregeld zijn. Daar helpen wij u graag bij.

Door uw ervaringen met ons te delen, laten u ons zien wat goed gaat en wat beter kan. Zo kunnen wij onze dienstverlening gericht blijven verbeteren.

 

Wat hebben wij verbeterd dankzij uw feedback?

Wij merken uw feedback op en uw suggesties leiden concreet tot aanpassingen. Enkele voorbeelden van het afgelopen jaar:

  • De online omgeving voor het melden van schade is vernieuwd en gebruiksvriendelijker gemaakt
  • Met de lancering van MijnAon kunt u op één plek uw verzekeringen en gegevens inzien en beheren
  • In uw account ziet u nu duidelijk de voortgang en status van lopende schades
  • Door het toevoegen van veelgestelde vragen kunt u direct antwoord vinden op veelvoorkomende vragen
gebouwen categorie

Waar zijn wij nu mee aan de slag?

Om u steeds beter van dienst te zijn, werken wij continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Momenteel werken wij aan:

 
  • Betere bereikbaarheid van onze medewerkers
  • Verdere doorontwikkeling van MijnAon
  • Het verbeteren van de kwaliteit van de facturatie
  • Het aanscherpen van onze manier van communiceren
NVTL

Hoe wij feedback verzamelen

1. Uitnodiging tot feedback

Op verschillende momenten vragen wij u om uw ervaring met ons te delen via een online vragenlijst of per e-mail. Dit kan bijvoorbeeld zijn:

na telefonisch of e mailcontact met een medewerker
nadat een schade is afgehandeld
na het afsluiten, wijzigen of opzeggen van een verzekering of dienst

2. Verzamelen van reacties

Uw reacties worden verzameld in onze systemen zodat wij een volledig beeld krijgen van uw ervaringen met onze dienstverlening.

3. Analyse van feedback

De binnengekomen reacties analyseren wij zorgvuldig om inzicht te krijgen in wat goed gaat en waar verbeteringen nodig zijn.

 

4. Verbeteren van dienstverlening

Op basis van deze analyses nemen wij gerichte maatregelen om onze processen en dienstverlening verder te verbeteren.

5. Omgang met persoonsgegevens

Met uw persoonsgegevens gaan wij zorgvuldig om. Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend om onze dienstverlening te verbeteren en verwerken deze volgens onze privacyrichtlijnen.

Dank u wel voor uw bijdrage

Wij stellen uw mening zeer op prijs. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening duidelijker, efficiënter en beter passend bij uw onderneming te maken.
Zo sluiten onze oplossingen beter aan bij uw risico’s en plannen, en houdt u meer tijd over voor uw eigen business.

Blijf uw ervaringen en ideeën vooral met ons delen. Wij luisteren graag en blijven stap voor stap verbeteren.