Wat hebben wij verbeterd dankzij uw feedback?
Wij merken uw feedback op en uw suggesties leiden concreet tot aanpassingen. Enkele voorbeelden van het afgelopen jaar:
- De online omgeving voor het melden van schade is vernieuwd en gebruiksvriendelijker gemaakt
- Met de lancering van MijnAon kunt u op één plek uw verzekeringen en gegevens inzien en beheren
- In uw account ziet u nu duidelijk de voortgang en status van lopende schades
- Door het toevoegen van veelgestelde vragen kunt u direct antwoord vinden op veelvoorkomende vragen

Waar zijn wij nu mee aan de slag?
Om u steeds beter van dienst te zijn, werken wij continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Momenteel werken wij aan:
- Betere bereikbaarheid van onze medewerkers
- Verdere doorontwikkeling van MijnAon
- Het verbeteren van de kwaliteit van de facturatie
- Het aanscherpen van onze manier van communiceren

Hoe wij feedback verzamelen
1. Uitnodiging tot feedback
2. Verzamelen van reacties
3. Analyse van feedback
4. Verbeteren van dienstverlening
5. Omgang met persoonsgegevens
Dank u wel voor uw bijdrage
Wij stellen uw mening zeer op prijs. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening duidelijker, efficiënter en beter passend bij uw onderneming te maken.
Zo sluiten onze oplossingen beter aan bij uw risico’s en plannen, en houdt u meer tijd over voor uw eigen business.
Blijf uw ervaringen en ideeën vooral met ons delen. Wij luisteren graag en blijven stap voor stap verbeteren.
