Belangrijk bericht: wij hebben een deel van onze klanten recent geïnformeerd over een wijziging van ons bankrekeningnummer. Dit bericht dat u van ons heeft ontvangen, is betrouwbaar en u kunt het nieuwe bankrekeningnummer veilig gebruiken voor toekomstige betalingen. Bij twijfel of vragen kunt u altijd contact opnemen.
Veelgestelde vragen
Algemeen
Heeft u behoefte aan een persoonlijk adviesgesprek met een adviseur? Wij helpen u graag. Onze adviseur kunnen u voorzien van een passend advies en staan telefonisch of via de e-mail voor u klaar.
Onze adviseurs staan voor u klaar. U vindt hieronder de contactgegevens van onze segmentteams.
Segmentteam Telefoonnummer E-mailadres Constructie 085-8888322 [email protected] Handel & Logistiek 085-8888325 [email protected] Industrie 085-8888327 [email protected] Retail 085-8888330 [email protected] Horeca 085-8888332 [email protected] VvE & Vastgoed 085-8888333 [email protected] Zakelijke dienstverlening 085-8888335 [email protected] Onderwijs & Welzijn 085-8888339 [email protected] Gezondheidszorg 085-8888341 [email protected] Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.1. Waarom ontvang ik een bericht over een wijziging van het bankrekeningnummer?
Aon Nederland C.V. heeft het bankrekeningnummer voor een aantal verzekeringspolissen gewijzigd. U bent per e-mail geïnformeerd welke polissen dit betreft.
2. Is het bericht over het nieuwe bankrekeningnummer echt?
Ja, dit bericht is daadwerkelijk afkomstig van Aon Nederland C.V. en betreft geen fraude.
3. Welk nieuw bankrekeningnummer moet ik gebruiken?
Het nieuwe rekeningnummer is NL42RABO0633041378. Het oude rekeningnummer was NL50ABNA0530015420.
4. Wat betekent deze wijziging voor mij?- Betaalt u via (digitale) factuur? Maak het premiebedrag vanaf de eerstvolgende factuur over naar het nieuwe rekeningnummer, zoals vermeld op uw factuur.
- Betaalt u via automatische incasso? U hoeft niets te doen; de wijziging verwerken wij automatisch.
- Betaalt u rechtstreeks aan de verzekeringsmaatschappij? Dan verandert er voor u niets.
5. Waar kan ik terecht bij vragen of twijfels?
Neem bij vragen of twijfel gerust contact met ons op via een van de contactkanalen onderaan deze pagina. We helpen u graag verder.Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.Het is belangrijk dat u de premies altijd op tijd betaalt. Doet u dit niet en heeft u schade? Dan kan de verzekeringsmaatschappij in bepaalde omstandigheden weigeren de schade te betalen. Ook kan dan de verschuldigde premie gerechtelijk worden geïnd. De hieraan verbonden kosten moet u dan vaak zelf betalen.
Verwacht u niet op tijd te kunnen betalen of bent u het niet eens met de factuur? Laat het ons weten, zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Wilt u liever een adviseur spreken? U kunt ons op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 085-8888320.
Heeft u op grond van de verzekeringsvoorwaarden recht op gehele of gedeeltelijke premieteruggave? Dan verzorgen wij namens u de contacten met de verzekeringsmaatschappij.
Heeft het antwoord u geholpen?Bedankt!Bedankt voor uw reactie! We doen ons best een beter antwoord te vinden.
Betalingen
Schade melden
MijnAon
Klacht doorgeven
Privacy
Stuur direct een bericht
Onze adviseurs staan voor u klaar om uw vragen beantwoorden.
Laat uw contactgegevens achter via het contactformulier en onze adviseurs nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
