Uw mening telt!

Wij leren graag van onze klanten. Met uw feedback verbeteren we onze service. Hoe beoordeelt u ons?

Uw mening telt!

Wij leren graag van onze klanten. Op basis van uw feedback zijn wij doorlopend bezig om onze producten en dienstverlening verder te verbeteren. Iedere dag doen wij onderzoek naar de ervaringen van onze klanten. Het kan dus gebeuren dat wij ook uw mening vragen over de dienstverlening van Aon of One Underwriting.

Hoe komen onze beoordelingen tot stand?

In ons doorlopende klantonderzoek vragen wij onze klanten om een review achter te laten. Hiervoor werken wij samen met feedbackspecialist Expoints. Wij hebben deze onafhankelijke organisatie ingeschakeld om klantfeedback te verzamelen en te analyseren. Zij verwerken uw ervaringen en persoonlijke gegevens met de grootste zorg.

Wat vinden onze klanten van de service die wij bieden?

Gemiddeld beoordeelt u ons met een 8,3

Wij vragen onze klanten over hun ervaringen met onze verzekeringen en service. Daar komt een gemiddeld rapportcijfer uit. Wij zijn blij met de waardering van onze klanten. Deze feedback helpt ons verder te blijven verbeteren.

Het contact met onze medewerkers waardeert u met een 8,3

Als u met één van onze medewerkers contact heeft gehad over een verzekering of een schade, dan vragen wij u hoe u dat contact heeft ervaren.

Beoordelingen autoverzekering van Aon onder elkaar

Natuurlijk wilt u het allerbeste voor uw auto. Daar hebben wij begrip voor. U mag dus best kritisch zijn. Is onze autoverzekering goed genoeg voor u? Bekijk de reviews van onze klanten die bij ons een autoverzekering hebben afgesloten. Dankzij deze ervaringen komt u erachter of zij tevreden zijn.

Premie reisverzekering van Aon beste beoordeeld door MoneyView

Ook dit jaar heeft onze doorlopende reisverzekering weer de maximale score gekregen op het onderdeel Prijs van het onafhankelijke onderzoeksbureau MoneyView. Voor de ProductRating Prijs zijn 44 doorlopende reisverzekeringen onderzocht en vergeleken. Hieruit is gebleken dat wij als beste zijn beoordeeld met 5 sterren voor onze reispremie. Lees ook de reviews van klanten die onze reisverzekering hebben.

Klantbeoordelingen van onze woonverzekeringen

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Daarom moeten uw woonhuisverzekering en inboedelverzekering goed geregeld zijn zodat u een veilig gevoel heeft. Misschien kunnen de ervaringen van andere mensen die bij ons een woonverzekering hebben, u daarbij helpen. Bekijk de reviews van onze opstalverzekering en de reviews van onze inboedelverzekering.

Beoordelingen van klanten met een aansprakelijkheidsverzekering van Aon

Wat verwacht u van een aansprakelijkheidsverzekering (AVP)? De AVP van Aon dekt schade die u per ongeluk veroorzaakt aan anderen. Een ongeluk zit namelijk in een klein hoekje. Als u aansprakelijk wordt gesteld, moet u onze hulp in kunnen roepen om te beoordelen of u aansprakelijk bent. Wat andere mensen vinden van onze aansprakelijkheidsverzekering leest u in deze reviews.

Dankzij uw suggesties verbeterd

Nieuwsgierig wat we met uw tips en suggesties doen? Dit zijn een aantal verbeteringen die we hebben doorgevoerd:

  • Schade melden is sneller en eenvoudiger:
    • via live chat maken we (tijdens kantooruren) direct een account aan voor de Mijn Omgeving
    • op de website geven we uitgebreide informatie over veel voorkomende schadesituaties
    • zonder schademelding bieden we hulpverlening bij autoruitschade, cyberincident en rechtsbijstand
    • Chatbot Noa helpt u (ook buiten kantooruren) met al uw vragen over schade
  • De schadestatus is nu ook te bekijken in de Mijn Omgeving
  • U kunt bijlagen als taxatierapport, vrijwaringsbewijs of bewijsstukken van uw schade met ons delen in de Mijn Omgeving
  • De pagina Service en Contact biedt inzicht in reactietijden van de contactkanalen
  • Chatbot Noa kan nu nog meer vragen beantwoorden over verzekeringen, inloggen en facturen
  • Veelgestelde vragen toegevoegd aan de Mijn Omgeving
  • Nieuw keuzemenu telefoon, zodat u sneller bij de juiste afdeling terecht komt.